• نشست صمیمی شهردار مشهد با دانشجویان خارجی دانشگاه فردوسی
    بیست و دوم مرداد ماه نود و هفت
  • قطار بین المللی مشهد - نخجوان آذربایجان
  • عرض تبریک به مناسبت ورود
    دانشگاه علوم پزشکی به نظام رتبه بندی شانگهای
    و کسب رتبه سوم دانشگاه های کشور بر اساس رتبه بندی جهانی وبومتریکس
  • آغاز عنقریب پرواز میان مشهد- باکو
    و مشهد- بصره
  • اسم و عنوان اندیشکده فرهیخت
    رصدخانه توسعه روابط خارجی مشهد با محوریت تکریم زائران غیرایرانی

رصد دیپلماسی عمومی و شهری، اقتصادی، سیاسی و رسانه با اولویت «ارتباطات»

و با محوریت «اقتصاد شهر»

برگزاری نشست بررسی فرصت های سرمایه گذاری استان با حضور هیئت سازمان سرمایه گذاری تایلند در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی در آخرین روز تیرماه گذشته، شایسته ی تقدیر است. از این رو از دفتر جذب و حمایت سرمایه گذاری استانداری ، و آقای دکتر سید مهدی رمضانی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان و نیز

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان

سپاسگزاریم!

رصد دیپلماسی علم، آموزش و فناوری، با اولویت «آینده پژوهی»

و با محوریت «اقتصاد دانش»

دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق شد، برای نخستین بار به نظام رتبه بندی شانگهای ورود پیدا کند. براین اساس دانشگاه توانست در حوزه داروسازی و علوم دارویی (Pharmacy & Pharmaceutical Sciences) ...در رتبه ۱۵۱ تا ۲۰۰ در بین دانشگاه جهان قرار گیرد که جایگاه شاخص و قابل توجهی است. ما نیز ضمن تبریک این موفقیت، از:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد

عمیقاً سپاسگزاریم!

رصد دیپلماسی فرهنگی، هنری و نمایشگاهی با اولویت «جامعه پویا»

و با محوریت «اقتصاد فرهنگ و هنر»

تلاش های بنیاد بین المللی امام رضا(علیه السلام) برای طراحی، هدایت و برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های فرهنگی، هنری و بین المللی مرتبط با جشن های دهه کرامت طی شانزده دوره در قالب جشنواره امام رضا(ع) در 31 استان کشور و بسیاری از نقاط دنیا حقیقتاً قابل تقدیر است. لذا به سهم خود، از:

بنیاد بین المللی امام رضا(ع)

سپاسگزاریم!

رصد دیپلماسی زیارت و خدمات تخصصی گردشگری با اولویت «تکریم زوار خارجی»

با محوریت «اقتصاد زائر و سوغات»

اداره زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی در دهه کرامت97، واقعاً خوش درخشید. برنامه ریزی برای بهره مندی معنوی 158 هزار زائر خارجی از برنامه های حرم مطهر رضوی ویژه عرب زبانان، اردو زبانان، آذری زبانان، انگلیسی زبانان و فارسی زبانان مقیم کشورهای دیگر براستی ستودنی است. لذا به سهم خود از خادمان بین المللی حضرت در:

آستان قدس رضوی

عمیقاً سپاسگزاریم!

۶۵میلیون زائر داخلی از برنامه‌های حضوری و 15 میلیون زائر داخلی و خارجی از خدمات غیر حضوری حرم رضوی بهره‌مند شدند

   |  یکشنبه 1 بهمن 1396
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: در ۸ ماهه اول سال ۹۶، حدود ۶۵ میلیون زائر از برنامه‌های تبلیغی حضوری شامل نماز جماعت، حلقه‌های معرفت، پرسمان، دین نشاط، جوانه معرفت، پاسخگویی، گروه‌های زیارتی، حرم‌شناسی، بهره برده‌اند. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی با اشاره به اینکه در راستای استقرار نظام جامع نظارت و ارزیابی برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی از ابتدای سال تاکنون...
... جلسات متعدد و پروژه‌های علمی-پژوهشی ارزشمندی صورت گرفته است، اظهار داشت: مدیریت پژوهش‏‌هایِ معاونت تبلیغات اسلامی در راستای بالابردن ظرفیت تبلیغی حرم و کیفیت برنامه‏‌ها، در طول سال فعالیت‏‌های زیادی را انجام می‏‌دهد.

وی گفت: در هشت ماه ابتدایی سال جاری این مدیریت، ‌6946 برنامه از مراسم‏‌های حرم را مورد نظارت و 2878 برنامه را نیز مورد ارزیابی کیفی محتوای تبلیغی قرار داده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: برگزاری «17 جلسه شورای تولید» جهت راهبری تولیدات مکتوب حرم مطهر، «12جلسه شورای به‌گزینی» جهت راهبری جذب مبلغان حرم مطهر و «27جلسه ستاد مناسبت‌های ویژه» جهت هماهنگی برگزاری برنامه‌ها در مناسبت‌های سال، برخی از اقدامات مدیریت فرهنگی معاونت تبلیغات در هشت‏‌ماه ابتدایی سال است.

وی با اشاره به اینکه در هشت‏ماه ابتدایی سال جاری 74 برنامه حرم، مورد نظرسنجی قرار گرفته است، عنوان کرد: با استقرار 7هیات اندیشه‌ورز و 30 گروه علمی ذیل ادارات با عضویت 200 نخبه علمی در معاونت تبلیغات، این ارزیابی‌‏ها برای ارتقاء کیفی برنامه‌‏ها و تولیدات مورد بررسی و بحث قرار می‏‌گیرد.

حسینی افزود: در 8 ماهه اول سال 96، حدود 65میلیون زائر از برنامه‌های تبلیغی حضوری شامل نماز جماعت، حلقه‌های معرفت، پرسمان، دین نشاط، جوانه معرفت، پاسخگویی، گروه‌های زیارتی، حرم‌شناسی، پایگاه فرهنگی، محافل و کلاس‌های قرآنی، راهنمای زائر استفاده کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین در برنامه‌های غیرحضوری حدود 15میلیون نفر از دوستداران امام هشتم(ع) در ایران و سایر نقاط جهان از خدمات تبلیغی غیرحضوری شامل پاسخگویی تلفنی و پیامکی، رضوی‌تی‌وی، سایت معاونت، شبکه های اجتماعی، نورالهدی، کتاب و محصولات بهر‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از آستان نیوز
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


عضویت در اندیشکده ی فرهیخت

ارزیابی و رصد رویدادهای بین المللی مشهد تا مرداد ماه 1397


دیپلماسی عمومی و شهری، اقتصادی، سیاسی و رسانه با اولویت «ارتباطات» و با محوریت «اقتصاد شهر»



دیپلماسی علم، آموزش و فناوری، با اولویت «آینده پژوهی» و با محوریت «اقتصاد دانش»

دیپلماسی فرهنگی و اجتماعی، هنری و نمایشگاهی با اولویت جامعه پویا و با محوریت   «اقتصاد فرهنگ»


دیپلماسی زیارت و خدمات تخصصی گردشگری » با اولویت «تکریم زوار خارجی» و با محوریت «اقتصاد زائر»


«اندیشکده بین المللی فرهیخت»
 Farhikht Think Tank -  www.farhikhtt.ir

Copyright © 2009
با تشکر از: سایت ستاپ
قدرت گرفته با از  MihanBlog.com