• اتفاقی ناخوشایند برای رویکرد برنامه های بین المللی شهر!
    حذف رویکرد                            از سیزدهمین دوره
    بین الملل
    نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد
  • افتخاری ارزنده برای
    دانشگاه علوم پزشکی مشهد
    ورود برای نخستین بار در رتبه بندی علمی و پژوهشی
    مرکز علوم و فناوری لایدن هلند
    30 اردیبهشت 97
  • و باز هم افتخاری دیگر...
    قرارگیری نام بیمارستان فوق تخصصی
    خاتم الانبیاء(ص) مشهد
    در ردیف معتبرترین مراکز آموزشی
    انجمن آسیا و اقیانوسیه
  • آیین اختتامیه ی
    ششمین کنفرانس بین‌المللی افق نو
    با حضور ۶۰ شخصیت برجسته از ۲۲ کشور جهان در مشهد - 22 تا 24 اردیبهشت
  • اسم و عنوان اندیشکده فرهیخت
  • slidebg1

رصد دیپلماسی عمومی و شهری، اقتصادی، سیاسی و ورزشی با اولویت «ارتباطات»

و با محوریت «اقتصاد شهر»

سرآمد تلاشگران دیپلماسی عمومی طی هفته های اخیر، همچنان، ارگان مدیریت عالی شهری بویژه اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد و خاصه معاونت روابط خارجی آن است. لذا به سهم خود از

شهرداری مشهد

عمیقاً سپاسگزاریم

رصد دیپلماسی علم، آموزش و فناوری، با اولویت «آینده پژوهی»

و با محوریت «اقتصاد دانش»

همان طور که انتظارش می رفت، این هفته نیز دانشگاه فردوسی مشهد مانند هفته ها و ماه های گذشته، در این عرصه خوش درخشید! آفرین به دکتر کافی و سایر همکارانشان، از این رو به سهم خود، از،

دانشگاه فردوسی مشهد

عمیقاً سپاسگزاریم.

رصد دیپلماسی مذهبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و نمایشگاهی

با محوریت «اقتصاد فرهنگ و دین»

هرچند بابت افزایش حجم فعالیت های این عرصه طی ماه های اخیر خاصه پس از افول ستاره رویداد «مشهد 2017»، سپاسگزاریم، اما از بابت حذف رویکرد «بین الملل» از 13همین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، از

اداره کل ارشاد استان و شهرداری مشهد

عمیقاً گلایه مندیم!

رصد دیپلماسی گردشگری دینی، هتل داری و فرودگاهی با اولویت «تکریم زوار خارجی»

با محوریت «اقتصاد زائر و سوغات»

طی هفته های اخیر، آستان قدس رضوی در این عرصه ها، خوش درخشید! بویژه با میزبانی از ششمین کنفرانس بین المللی افق نو و حضور 60 چهره شاخص از سراسر جهان در مشهد، لذا به سهم خود، از

آستان قدس رضوی

عمیقاً سپاسگزاریم.

۶۵میلیون زائر داخلی از برنامه‌های حضوری و 15 میلیون زائر داخلی و خارجی از خدمات غیر حضوری حرم رضوی بهره‌مند شدند

   |  یکشنبه 1 بهمن 1396
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: در ۸ ماهه اول سال ۹۶، حدود ۶۵ میلیون زائر از برنامه‌های تبلیغی حضوری شامل نماز جماعت، حلقه‌های معرفت، پرسمان، دین نشاط، جوانه معرفت، پاسخگویی، گروه‌های زیارتی، حرم‌شناسی، بهره برده‌اند. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی با اشاره به اینکه در راستای استقرار نظام جامع نظارت و ارزیابی برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی از ابتدای سال تاکنون...
... جلسات متعدد و پروژه‌های علمی-پژوهشی ارزشمندی صورت گرفته است، اظهار داشت: مدیریت پژوهش‏‌هایِ معاونت تبلیغات اسلامی در راستای بالابردن ظرفیت تبلیغی حرم و کیفیت برنامه‏‌ها، در طول سال فعالیت‏‌های زیادی را انجام می‏‌دهد.

وی گفت: در هشت ماه ابتدایی سال جاری این مدیریت، ‌6946 برنامه از مراسم‏‌های حرم را مورد نظارت و 2878 برنامه را نیز مورد ارزیابی کیفی محتوای تبلیغی قرار داده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: برگزاری «17 جلسه شورای تولید» جهت راهبری تولیدات مکتوب حرم مطهر، «12جلسه شورای به‌گزینی» جهت راهبری جذب مبلغان حرم مطهر و «27جلسه ستاد مناسبت‌های ویژه» جهت هماهنگی برگزاری برنامه‌ها در مناسبت‌های سال، برخی از اقدامات مدیریت فرهنگی معاونت تبلیغات در هشت‏‌ماه ابتدایی سال است.

وی با اشاره به اینکه در هشت‏ماه ابتدایی سال جاری 74 برنامه حرم، مورد نظرسنجی قرار گرفته است، عنوان کرد: با استقرار 7هیات اندیشه‌ورز و 30 گروه علمی ذیل ادارات با عضویت 200 نخبه علمی در معاونت تبلیغات، این ارزیابی‌‏ها برای ارتقاء کیفی برنامه‌‏ها و تولیدات مورد بررسی و بحث قرار می‏‌گیرد.

حسینی افزود: در 8 ماهه اول سال 96، حدود 65میلیون زائر از برنامه‌های تبلیغی حضوری شامل نماز جماعت، حلقه‌های معرفت، پرسمان، دین نشاط، جوانه معرفت، پاسخگویی، گروه‌های زیارتی، حرم‌شناسی، پایگاه فرهنگی، محافل و کلاس‌های قرآنی، راهنمای زائر استفاده کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین در برنامه‌های غیرحضوری حدود 15میلیون نفر از دوستداران امام هشتم(ع) در ایران و سایر نقاط جهان از خدمات تبلیغی غیرحضوری شامل پاسخگویی تلفنی و پیامکی، رضوی‌تی‌وی، سایت معاونت، شبکه های اجتماعی، نورالهدی، کتاب و محصولات بهر‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از آستان نیوز
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.

اهم نظرات و دیدگاه های فعالان توسعه روابط خارجی مشهد

پایگاه اطلاع رسانی مشهد 2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلام

عضویت در اندیشکده ی فرهیخت


معرفی برترین ها

در توسعه روابط خارجی مشهد - تا اردیبهشت 1397


دیپلماسی عمومی با اولویت شهری، اقتصادی، سیاسی و ورزشی با محوریت «اقتصاد شهر»

1- اداره روابط خارجی شهرداری مشهد 2- اداره کل صنعت، معدن و تجارت 3- نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور 4- اداره کل ورزش و جوانان 5- اتاق بازرگانی و صنایع استان

دیپلماسی علم، آموزش و فناوری، با اولویت «آینده پژوهی» و با محوریت «اقتصاد دانش»

1- دانشگاه فردوسی مشهد 2- دانشگاه علوم پزشکی مشهد 3- جامعه المصطفی العالمیه 4- دانشگاه آزاد اسلامی مشهد 5- دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) 6- دانشگاه علوم اسلامی رضوی

دیپلماسی فرهنگی، هنری، اجتماعی و نمایشگاهی با محوریت «اقتصاد فرهنگ»

1- دبیرخانه رویداد مشهد 2017 2- نمایشگاه بین المللی مشهد 3- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی 4- بنیاد بین المللی امام رضا(ع) 5- نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

دیپلماسی زیارت و گردشگری، هتل داری و خدمات فرودگاهی » با محوریت «اقتصاد زائر»

1- فرودگاه بین المللی مشهد 2- اداره امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی 3- بیمارستان تخصصی رضوی 4- معاونت زیارت استانداری 5- اداره کل گردشگری 6- اتحادیه هتلداران استان


آشنایی با نهادهای فعال در عرصه روابط خارجی مشهد

«اندیشکده بین المللی فرهیخت»
 Farhikht Think Tank -  www.farhikhtt.ir

Copyright © 2009
با تشکر از: سایت ستاپ
قدرت گرفته با از  MihanBlog.com